20 Mayıs 2013 Pazartesi

Yu-gi-oh Gx! 126. Bölüm


Bölüm 126

Video Boyut: 118.86MB/218MB
Çözünürlük: 640x480/1280x720
Dublaj: Japonca
Altyazı: Türkçe
Video Format: mp4
Çeviri: Sasuke
Görsel:
<---Mediafire/Yandex--->
Yu-Gi-Oh! GX Bölüm 126 Türkçe Altyazılı 480p İndirmek için Tıklayın!
Yu-Gi-Oh! GX Bölüm 126 Türkçe Altyazılı 720p İndirmek için Tıklayın!
Not: Normalde Ertuğrul arkadaşımız çevirirdi ama sanırım okuldan dolayı müsait değil. Bu yüzden bu bölümü ben çevirdim. Ayrıca burdan da duyurusunu yapayım. Zexal artık gelmeyecek. Çünkü Jojo TR dublaj vermeye başladı. Yani artık çevirmeye gerek yok.

18 yorum:

  1. :D Bu yeniliği kç kişi gördü merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Nerlerdesiniz ya gözümüz yollarda kaldı :D Ben de şimdi gördüm. Biraz daha sık çıkarın ki unutulup gitmesin :)

    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. 127 ne zaman çıkar belirli bir tarih var mı?

    YanıtlaSil
  4. Zexal'in dublajı düşer inşallah nete.

    YanıtlaSil
  5. Düşmüş bile. İşte benim bulduğum bölümleri:

    1. sezon: http://www.divxzevki.net/jojo-yugioh-zexal-%7C-2011-2012-%7C-sezon-1-%7C-dvbrip-%7C-divx-%7C-guncel-t1306430p13.html

    2. sezon:http://www.divxzevki.net/turkce-anime-ve-cizgi-diziler/1319567-jojo-yugioh-zexal-%7C-2011-2012-%7C-sezon-2-%7C-dvbrip-%7C-divx-%7C-guncel.html

    Tabii indirirken veya izlemeden önce ekleyen kişiye teşekkür edinki emeklerinin karşılığını görsün. O kadar zahmet etmiş gizemlover3 arkadaşımız.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler.Umarım yeni bölümü yayınlamanız uzun sürmez.

    YanıtlaSil
  7. Ne zaman geleceğini ben bile bilemiyorum. İnternette araştırdım biraz; ama ne kadar baktıysam da 127. bölümün ingilizce altyazısını bulamadım. Bulursam anında çevirip yayınlarım zaten.

    YanıtlaSil
  8. Eyvallah dostum bekliyoruz inşallah yakında bulursun altyazıyı...

    YanıtlaSil
  9. bu arada sasuke o zexal'e verdiğin linklerde inmiyor war mı başka verebileceğin yer .s 2. sezon ?

    YanıtlaSil
  10. ben yugioh gx 127.bölümün ingilizce altyazılısını dailymotion da buldum. dailymotiona yugioh gx127.bölüm yazın ingilizce altyazılısını bulursunuz

    YanıtlaSil
  11. ingilizce altyazı deil ama ingilizce dublaj var https://www.facebook.com/video/video.php?v=2004338759231

    YanıtlaSil
  12. http://www.turkcealtyazi.org/sub/477212/yu-gi-oh-gx.html

    127'nin altyazısı burada var.

    YanıtlaSil
  13. adam bulmuş altyazı

    http://www.turkcealtyazi.org/sub/477212/yu-gi-oh-gx.html

    YanıtlaSil
  14. http://www.turkcealtyazi.org/sub/477212/yu-gi-oh-gx.html

    altyazıyı burdan bulabilirsiniz çevimenler

    YanıtlaSil
  15. 127.bölüm ne zaman gelicek ?

    YanıtlaSil
  16. http://www.dailymotion.com/user/GymLeaderLance99/2
    burada geride kalan tüm bölümlerin ingilizce altyazısı var çevirebilirsiniz adminler :D

    YanıtlaSil
  17. Merhaba.Site uzun zamandır aktif değil sanırım. Yugioh GX de yarım kaldı.Alıştık artık.İngilizce bilmeyenlerin kaderi bu. Beklemekkkk.

    YanıtlaSil
  18. Hepinizden çok çok özür diliyorum arkadaşlar çevirilere bloga yazıyı koyduktan sonra başlayacaktım fakat gerek okul gerek ailevi sıkıntılar oldu bundan sonra çevirilere devam edeceğim ama başka bir blogda çünkü bu bloga erişim yapamıyorum. Eğer tekrar çevirileri indirmek-izlemek istiyorsanız sizleri diğer blogumuza bekliyorum blog adresi: ygotrsub.blogspot.com. bu adresten yeni çıkan yugioh çevirilerini indirebilirsiniz takipte bulunabilirsiniz. uzun bir süre geçtiği için hepinizden tekrardan özür diliyorum.

    YanıtlaSil